Belül: Ezek az egészséges napi rutinok a szülők számára pozitív, figyelmes szülői nevelésre ösztönöznek, amely jól alkalmazkodott és érzelmileg egészséges gyermekeket nevel.

Szeretettel emlékszem vissza azokra a napokra, amikor hajnali 2-ig fent voltam, 6-ig fel sem keltem, lófarokba dobtam a hajam, felkaptam egy PopTart-ot, és kimentem az ajtón órára/munkába.

Úgy értem, még a kávé sem kellett??

Úgy tűnik, hogy amikor belépsz a szülői szerepbe, nem csak a gravitáció kezd ellened dolgozni… hanem a biológia is. Az életkorral és a stresszszinttel gyorsan világossá válik, hogy nem tudod megúszni ugyanazokat a dolgokat, mint korábban (miközben nyugodt, józan szülő maradsz).

Túlterhelt idegrendszerének, agyának és testének többre van szüksége ebben az életszakaszban (és a szem alatti sötét karikák és a fokozott irritáció biztosan emlékeztetni fogja Önt erre).

Szerencsére van egy egyszerű és hatékony módja annak, hogy jobban vigyázz magadra, és jobb, pozitívabb szülővé válj azáltal, hogy hatékony és eredményes egészséges napi rutinokat adsz a teendőid listájához.

Egészséges napi rutin, amely jobb szülővé tesz

Íme 10 kutatások által alátámasztott jó napi szokás, amelyek segítenek elérni a nyugalom, az egyensúly és a magabiztosság érzését.

Nem véletlenül, ezek az egészséges rutinok pontosan felkészítenek arra, hogy magabiztos és kiegyensúlyozott szülővé váljon, aki pozitív szülői technikákat alkalmaz.

A zöld nagyszerű

A kertészkedés iránti érdeklődés jó okkal emelkedett az egekbe a világjárvány alatt, az élőlényekről való gondoskodás és az élőlények növekedésének megfigyelése elvezet bennünket az itt és mostba, és lehetővé teszi számunkra, hogy szó szerint megérintsük a béke és a remény szimbólumát, amire világunkban nem sok más képes. . .

A növényekről és a kertészkedésről kimutatták, hogy javítják a hangulatot, csökkentik a stresszszintet, és még a fókuszt is növelik. Évszaktól függetlenül mindig végtelen a beltéri és kültéri kertészeti lehetőség.

Szerezz be néhány bébi szobanövényt egy fillérért az Ikeában, és keress nekik kényelmes cserepeket. Tanuld meg, hogyan készíts egyszerű téli magöltést a tavaszra való felkészüléshez.

Kutasson és tudjon meg arról, hogy mi segíti a növényi babák boldogulását, és hamarosan rá fog jönni, hogy ezek segítenek neked is boldogulni.

Menj a fény felé

Testének egészséges fényadagra van szüksége bizonyos szülői létfontosságú dolgokhoz; egészséges alvás és kiegyensúlyozott hangulat.

Ha minden nap rövid időre kijut a napfényre, az nemcsak a szervezet természetes cirkadián ritmusát ápolja, hanem növeli annak esélyét is, hogy boldog szülő legyen (és nem nyavalyás), amikor gyermekei hazaérnek. iskolából.

Ezek a fényterápiás lámpák sokak számára csodát tesznek a hosszú téli hónapokban a sötétebb éghajlaton, mivel a kutatások kimutatták, hogy javíthatják a hangulatot, és csökkenthetik a szezonális depresszió és szorongás tüneteit.

A szépirodalom olvasása megnöveli az agyat

Ki tudta, hogy a könyvklub könyveinek tényleges olvasása javíthatja a gyermeknevelést? Tanulmányok kimutatták, hogy a szépirodalom olvasása mindent javít a boldogságtól a kreativitásig.

„Egy 2018-as tanulmányban a kutatók áttekintették a szépirodalom olvasásának hatásaival kapcsolatos kísérleteket. Azt találták, hogy szerény mértékben javítja az emberek azon képességét, hogy megértsenek és mentálisan reagáljanak más egyénekre és társadalmi helyzetekre. És ez egy történet elolvasása után történt.” (Pszichológia ma)

A szépirodalom olvasása az egészséges napi rutin részeként nemcsak az érzelmi agyat szabadít meg a szülői stressztől, hanem ésszerűbb és empatikusabb szülővé is tehet, ha meghallja ezeket a varázslatos szavakat: „Ő kezdte!”.

(Ha még egy kis útmutatásra és bajtársiasságra vágysz, csatlakozz hozzám a Peanut Blossom Online Könyvklubhoz.)

A természet hív

Tudja, hogy a szabadban töltött idő fontos része az egészséges rutinnak gyermeke érzelmi jóléte szempontjából, de ez ugyanolyan fontos az Ön számára.

Ahelyett, hogy bebújna a fürdőszobába, amikor szüksége van egy kis helyre a kicsiktől (úgy értem, ez elég durva, ha belegondolunk), miért nem csomagol össze, vesz egy csésze kávét, és sétál egyet a háztömbben? Nem tart sokáig, amíg a friss levegő kutatások által bizonyított pozitív hatásai hatással lesznek a hangulatára és a türelmére.

Fegyelmezze őket érzelmi sérülés nélkül >> A pozitív fegyelem készlet szülőknek korlátozott ideig 40% kedvezménnyel

A tested arra való, hogy mozogjon

Általában az első jele annak, hogy ingerlékenynek érzem magam, és a testem azt súgja, hogy mozogjak, az az, hogy a gyerekeimre rákattannak a normális „gyerek” viselkedés miatt.

„A testmozgás csökkenti a szervezet stresszhormonjait, például az adrenalint és a kortizolt. Ezenkívül serkenti az endorfinok termelődését, az agyban lévő vegyi anyagokat, amelyek a szervezet természetes fájdalomcsillapítói és hangulatjavítói.” (Harvard Health)

Ha nehéznek találja az indulást, próbálja meg kisebb részekre bontani az edzést a nap folyamán, vagy lapozzon át egy előre megtervezett gyakorlatlistát kedvenc műsora nézése közben.

Használja ki a pozitív gondolkodás erejét

Ha az életed egy ház lenne, annak alapja a gondolataidból állna.

Hatalmas mennyiségű kutatás folyik a pozitív gondolkodás erejével kapcsolatban, és amikor a pozitív szülői tippek gyakorlásáról van szó, a gondolatok újrakeretezése az első, hogy…



Forrás