Tehát ön egy nő, aki erősítő edzést szeretne elkezdeni?

Nos, jó helyre jött!

Segítünk a hozzád hasonló nőknek megerősödni, és még ma elkezdeni az erősítő edzést.

A nerd fitneszedzők segítenek a nőknek szuperhősökké válni! További információ itt.

Nőknek szóló erősítő edzési útmutatónkban a következőket tárgyaljuk:

A mai útmutató után pontosan tudni fogja, hogyan válhat szuperhőssé!

Mitől vagyok olyan magabiztos? Honnan tudok ennyit a nők szerepvállalásáról?

Engedjék meg, hogy bemutatkozzam: A nevem Staci Ardison.

Itt emelek 455 fontot:

Jelenleg a Nerd Fitness Coaching Program vezetőedzője vagyok.

És nem, nem születtem ilyen erősnek (az furcsán fantasztikus lenne). Csak akkor tanultam meg így kezelni a súlyt, amíg felfedeztem az erősítőedzés szeretetét.

Nyilván eleinte nem fogunk annyit emelni. De mi ráállítunk egy olyan ösvényre, amelyet egy napon majd követhetsz, ha akarsz.

Mielőtt rátérnénk a dologra, ha sietsz, szeretném, ha tudnád, hogy minden erősítő edzésanyagunkat egy barátságos útmutatóba gyűjtöttük össze, amelyet szabadidődben elolvashatsz (úgy képzelem, hogy a medence, limonádét kortyolgatva).

Töltse le a Strength Training 101: Minden, amit tudnod kell, ha csatlakozol a Rebellionhoz (ezek vagyunk mi!) című részt alább:

Oké, tegyük ezt!

A nőknek súlyt kell emelniük? (Miért érdemes elkezdeni az erősítő edzést)

Mindenkinek el kell kezdenie az erősítő edzést: minden nemű és nemű ember, fiatal, idős… mindenki.[1]

Az erősítő edzés bevezetőjében sokat beszélünk az előnyeiről, de most néhány példát emelek ki.[2]

Ezért érdemes minden nőnek erősítő edzést végeznie:

#1) Ha erősebb vagy – könnyebb az élet. Nem kell segítséget hívnia ahhoz, hogy leemelje azt az 50 kilós kutyaeledelt a felső polcról, vagy légkondicionálást vigyen fel egy lépcsőn. Az ÉLET könnyebb, ha erősebb vagy.

#2) Kisebb a sérülés kockázata – ha erős izmokat épít, akkor erősebb csontokat, szalagokat és inakat is épít, így kevésbé lesz kitéve a sérüléseknek, miközben olyan dolgokat csinál, amelyeket szeret (például kviddics).[3]

#3) Segít leküzdeni az életkorral összefüggő izomvesztést,[4] lehetővé teszi számunkra, hogy az életkor előrehaladtával függetlenek maradjunk:

#4) Az izmokat nehezebb fenntartani, ami azt jelenti, hogy többet kell ennie, csak hogy fenntartsa.[5]

#5) Csökkentse a fájdalmat – az erős test megkönnyíti az ízületek életét, lehetővé teszi a jobb testtartás fenntartását és csökkenti a hát-/csípőfájdalmakat.[6]

#6) Megjelenés – Ez személyes preferencia! Vannak nők, akik szeretik a sok izmot, mások pedig nem. Bár előfordulhat, hogy nem veszi észre a zsírvesztést, dönthet úgy, hogy bizonyos területeken több izomzatot épít, megváltoztatva testalkatát. Felnőttként extrém körteforma voltam, de az erőnléti edzések miatt mára már inkább homokóra alakom van.

#7) Élj tovább – Szeretne több időt tölteni a Földön? Az erősítő edzés és az izomnövekedés segít ebben.[7]

Bumm!

Bár az erősítő edzés az egyik legjobb dolog, amit egészsége érdekében tehet, a becslések szerint a nőknek csak körülbelül 20%-a csinálja, sokkal kevesebb, mint férfi társaink.[8]

Ez szívás.

Ennek a tendenciának a megfordítása életem munkája része, és ehhez szükségem lesz a segítségére.

Benne vagy?

Tökéletes!

Kövesse a lépésről lépésre szóló tervet, hogy megerősödjön egy Nerd Fitness Coach irányítása alatt!

Más az erősítő edzés a nőknél?

Itt van valami, ami megdöbbenhet: nincs ok arra, hogy nemtől és rassztól függetlenül mindenki ne végezzen erősítő edzéseket!

Igen, nincs szüksége 3 kilós rózsaszín súlyzókra, hacsak nem szereti a 3 kilós rózsaszín súlyzókat! Szabad súlyokkal és súlyzókkal edzhet, mint mindenki más az edzőteremben.

Bizony, vannak biológiai különbségek a nemek között. Például az erősítő edzés során a tipikus férfi anatómiával rendelkező emberek több IIa típusú rostot termelnek, mint a tipikus női anatómiával rendelkező emberek, akik viszont több I-es típusú rostot termelnek, mint a férfiak.[9]

De ne aggódj miattuk.

Nem kell eltévednünk a gazban.[10]

Az American College of Sports Medicine nem tesz különbséget a nemek között az erősítő edzési ajánlásaiban.[11] Tehát mi sem fogunk.

Tehát mi is pontosan az erősítő edzés, kérdezheti?

Bármilyen „erős edzés” két dologgal magyarázható:

#1) Mozgás bármilyen súllyal (beleértve a saját testsúlyodat is) – BÁRMILYEN gyakorlat elvégzése, amely az izmaidat a komfortzónájukon kívülre helyezi, és arra kényszeríti őket, hogy újjáépüljenek, hogy felkészüljenek a következő kihívásra.

#2) Progresszív túlterhelés: valamivel több erőfeszítést tesz, mint legutóbb (emeljen több súlyt vagy csináljon 1 ismétlést) következetesen. Az izmoknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell és újjá kell építeniük magukat, hogy erősebbek legyenek.

Jim edző végigvezeti Önt a progresszív túlterhelés különböző stratégiáin ebben a videóban:

Mielőtt rátérnénk az erősítő edzés csínjára-bínjára, válaszolnom kell egy kérdésre, amelyet női edzőklienseink újra és újra feltesznek:

Nagy leszek, ha súlyt emelek?

Ha lát egy nőt, aki hihetetlenül izmos és rendkívül alacsony a testzsírszázaléka, garantálom, hogy nagyon régóta dolgozik a fenekén azzal a nagyon konkrét céllal, hogy izomépítést és hasonlókat…



Forrás